Aftersales

Na uitlevering van een order is uw klant niet geheel tevreden. Een snelle en adequate opvolging op een klacht herstelt en versterkt het vertrouwen van de klant in uw organisatie. Een klacht levert uw bedrijf op deze wijze de beste reclame op die u zich kunt wensen.

Door een onafhankelijk servicebedrijf in te schakelen kweekt u vertrouwen bij uw klant dat u de klacht graag wilt oplossen en voorkomt u dat uw klant de indruk krijgt dat u zich er makkelijk vanaf wilt maken. Een professionele aftersales service is geen kostenpost maar een investering in de toekomst: u krijgt de warme douche van uw klant en een klacht resulteert zo in goede promotie van uw bedrijf.

Nadat u de klacht bij Emesve heeft aangemeld verzorgen wij het traject van planning van de afspraak en indien mogelijk lossen wij de klacht op. De rapportage wordt ondersteund door foto's van de klacht en het resultaat na het herstel. Indien de klant niet tevreden is met het herstel en het rapport niet voor accoord ondertekent brengen wij u geen kosten in rekening. Wel zullen wij in overleg met u een alternatieve oplossing zoeken en vervolgens in overleg met uw klant een hernieuwde afspraak maken. Wij bieden deze service uitsluitend bij het aanmelden van een service, waar u zelf nog geen opvolging aan heeft gegeven. 

De voordelen van het uitbesteden van de aftersales service bij Emesve zijn:

  • ontlasting van uw organisatie
  • snelle opvolging na melding van de klacht
  • heldere rapportage

 

 

Maak jouw eigen website met JouwWeb